• Wpisów: 61
  • Średnio co: 23 dni
  • Ostatni wpis: 2 lata temu, 20:14
  • Licznik odwiedzin: 10 433 / 1450 dni
 
a.gusienka.aa.93
 
Witajcie Kochane :)

Dzisiaj przychodzę do Was, z następującym tematem a więc chodzi o ćwiczenia.
W tym roku jak zwykle jednym z moich postanowień, było zacząć ćwiczyć i wreszcie schudnąć.
W tym roku jednak mam zamiar w końcu zrealizować to moje postanowienie. Niestety nie zaczęłam ćwiczeń zaraz od stycznia, czego bardzo żałuję. Mnóstwo egzaminów (w tym zawodowych) trochę czasu mi zabrało, do tego wyjazd mojego A. za granicę. Musiałam się jakoś przestawić w tym wszystkim. Jednak teraz od poniedziałku postanowiłam ruszyć już tak konkretnie z ćwiczeniami (tak, tak wiem jak to brzmi "zaczynam od poniedziałku", wszyscy tak mówią). Nie jest jednak tak, że w tych ostatnich dniach siedzę i obżeram się czym wlezie, bo zaczynam od następnego tygodnia.
Robię sobie teraz takie można powiedzieć próby. Różne ćwiczenia 10-20 minutowe, chciałabym znaleźć jakieś fajne, nie mega trudne na początku. Przyznam, że moja kondycja jest chyba poniżej zerowej ...
I tu pytanie do Was, jakie wy robicie ćwiczenia ?
Jednak zależy mi, żeby to nie były jakieś treningi około godzinne. Na początku wolałabym chyba robić kilka serii takich krótszych treningów. Wiem też, że na dzień dzisiejszy nie dam rady zrobić długiego treningu, więc nie mam zamiaru porywać się z motyka na słońce.
Nie liczę też na super szybkie efekty ... wolę chudnąć wolniej, ale zdrowiej.
Choć w sumie nie obraziłabym się gdyby udało mi się trochę wysmuklić ciało przed kwietniowym weselem :P
Tak więc dziewczyny, jeszcze raz:
- jakie ćwiczenia polecacie dla bardzo początkujących ?
- ćwiczycie rano czy wieczorem ?
- ile razy dziennie/tygodniowo ćwiczycie ?

Na razie chyba tyle. Bardzo będę Wam wdzięczna za odpowiedzi :)

Do następnego napisania :)

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować ten wpis.

 
  •  
     
    Dobre postanowienie najważniejsze to wytrwać w nim :)
    Ja polecam Ci ćwiczenia z Mel B. Są to 10minutówki różnego rodzaju m.in : trening brzucha, pośladków, ud :)
    Masz dobre podejście według mnie najlepsza metoda to małymi kroczkami do przodu :P do kwietnia na pewno będzie widać efekty jeżeli zaczniesz teraz.
    Po wstaniu możesz poćwiczyć coś typu ; brzuszki, przysiady, pompki, porościągać się a więcej po jedzeniu :P według mnie nie ma znaczenia czy rano czy wieczorem ważne by na czczo ćwiczenia nie trwały dłużej niż 20minut.
    Ja ćwiczę codziennie od jakiegoś czasu, ponieważ zawaliłam przez grudzień i styczeń :(
    Ale te treningi z Mel B możesz wykonywać 3/4 razy tygodniowo :P

    Powodzenia życzę wytrwałości ! :*
    i zapraszam do mnie ;)